Aanvragen en organiseren van een Brevet dag Rally Obedience.NL

 

§  De organisatie vraagt tenminste 8 weken van te voren de brevet dag aan.

Dit i.v.m. beschikbaarheid jury.

De link naar het aanvraagformulier vind u onderaan deze pagina.

 

§  De dag wordt gepubliceerd op de website van RallyObedience.NL en op eigen mediakanalen van de organiserende club.

 

§  4 weken voor aanvang gaat de inschrijving open.

En sluit 14 dagen voor aanvang van de Brevetdag.

 

§  De organisatie vraagt na sluitingsdatum, maar in ieder geval 10 dagen van te voren,  de benodigde brevetten aan bij RO.NL, deze kosten 1 euro p.st. inclusief verzendkosten.

Rallyobedience.nl@gmail.com

 

§  Brevetten die over zijn kunnen worden meegenomen  naar een volgende brevetdag.

 

 

§  Na sluitingsdatum kan de jury , indien nodig, contact op nemen met de organisatie i.v.m. eventuele vragen over het terrein etc.

 

§  De deelnemer loopt 2 proeven op een brevet dag maar kan maar 1 brevet halen.

Deze wordt na afloop van de klasse uitgereikt.

 

§  Scorelijsten dienen in overleg met de jury of door de organisatie worden uitgeprint of worden meegenomen door de jury zelf.

 

§  Inschrijfgeld per deelnemer is per 1 maart 2023 vastgesteld op € 12,50 voor 2 proeven.

 

§  Vergoeding jury’s zal zijn bij 2 jury’s € 20,00 per persoon + reiskosten

 

§  De organiserende club zal zorgen dat er voldoende reglementaire materialen aanwezig zijn (zie hoofdstuk 2, sectie 4 reglementen) en punt 1.

Bordjes met oefeningen welke nog niet in het bezit zijn kunnen worden aangevraagd door een mail te sturen naar rallyobedience.nl@gmail.com

 

§  Vrijwilligers dienen door de organisatie geregeld moeten worden. Zie punt 2 hieronder.

 

 

 

1.     Benodigde materialen:

 

ü  Alle bordjes welke reglementair in de gelopen klassen horen.

ü  Voldoende houders voor de oefeningen minimaal 20 stuks.

ü  Nummering bordjes.

 

ü  Scoreformulier 1 per deelnemer per proef. (in overleg met jury).

ü  Handklok (optioneel).

 

ü  Tafel voor schrijver.

 

ü  Stoel voor ringmedewerker (indien gewenst).

 

ü  Afzetting ring.

 

ü  Emmer/ box etc. om riemen van hond in te leggen na de start.

 

ü  Startnummers.

 

 

2.     Benodigde medewerkers: (minimaal)

 

ü  1 ringhulp c.q. riemloper

ü  1 schrijver

ü  1 klokker (optioneel)

ü  1 secretariaatsmedewerker 

EHBO