Aanvragen en organiseren van een Brevet dag Rally Obedience.NL
§ De organisatie vraagt tenminste 8 weken van te voren de brevet dag aan.
Dit i.v.m. beschikbaarheid jury.
De link naar het aanvraagformulier vind u onderaan deze pagina.
§ De dag wordt gepubliceerd op de website van RallyObedience.NL en op eigen mediakanalen van de organiserende club.
§ 4 weken voor aanvang gaat de inschrijving open.
En sluit 14 dagen voor aanvang van de Brevetdag.
§ De organisatie vraagt na sluitingsdatum, maar in ieder geval 10 dagen van te voren, de benodigde brevetten aan bij RO.NL, deze kosten 1 euro p.st. inclusief verzendkosten.
Rallyobedience.nl@gmail.com
§ Brevetten die over zijn kunnen worden meegenomen naar een volgende brevetdag.
§ Na sluitingsdatum kan de jury , indien nodig, contact op nemen met de organisatie i.v.m. eventuele vragen over het terrein etc.
§ De deelnemer loopt 2 proeven op een brevet dag maar kan maar 1 brevet halen.
Deze wordt na afloop van de klasse uitgereikt.
§ Scorelijsten dienen in overleg met de jury of door de organisatie worden uitgeprint of worden meegenomen door de jury zelf.
§ Inschrijfgeld per deelnemer is per 1 maart 2023 vastgesteld op € 12,50 voor 2 proeven.
§ Vergoeding jury’s zal zijn bij 2 jury’s € 20,00 per persoon + reiskosten
§ De organiserende club zal zorgen dat er voldoende reglementaire materialen aanwezig zijn (zie hoofdstuk 2, sectie 4 reglementen) en punt 1.
Bordjes met oefeningen welke nog niet in het bezit zijn kunnen worden aangevraagd door een mail te sturen naar rallyobedience.nl@gmail.com
§ Vrijwilligers dienen door de organisatie geregeld moeten worden. Zie punt 2 hieronder.
1. Benodigde materialen:
ü Alle bordjes welke reglementair in de gelopen klassen horen.
ü Voldoende houders voor de oefeningen minimaal 20 stuks.
ü Nummering bordjes.
ü Scoreformulier 1 per deelnemer per proef. (in overleg met jury).
ü Handklok (optioneel).
ü Tafel voor schrijver.
ü Stoel voor ringmedewerker (indien gewenst).
ü Afzetting ring.
ü Emmer/ box etc. om riemen van hond in te leggen na de start.
ü Startnummers.
2. Benodigde medewerkers: (minimaal)
ü 1 ringhulp c.q. riemloper
ü 1 schrijver
ü 1 klokker (optioneel)
ü 1 secretariaatsmedewerker
EHBO